Bakıda yerləşən "Özsüt" restoranının "Molokan bağı" filialında müştəriyə təqdim olunan dondurma porsiyası ilə bağlı narazılıq yaranıb.
Bakupost.az xəbər verir ki, müştəri Raşin Sədullayevin paylaşdığı məlumata görə, menyuda "3 top" olaraq göstərilən dondurma, sifariş zamanı cəmi "1 top" olaraq təqdim edilib.
R.Sədullayevin sözlərinə görə, məsələ ilə bağlı iradını bildirdikdə ofisiant cavabında dondurmanın 40 qramının qiyməti əsasında təqdim olunduğunu deyib:
"Amma bu, menyuda qeyd olunmayıb", - deyə şikayətçi qeyd edib.
Sonda ofisiant müştəridən "Hər şey qaydasında idimi?" deyə soruşduqda, R.Sədullayev təkrar narazılığını ifadə edib və restorana çağırılan supervayzerə də məsələ izah olunub:
“Normalda bu cür hallarda üzr istənilər. Ancaq burada elə bil mən müdirəm, səhvlərini deyirəm, onlar da "oldu, düzəldərik" deyib uzaqlaşırlar."
Məsələ ilə bağlı “Özsüt” restoranlar şəbəkəsi ilə əlaqə saxladıq. Sözügedən filialın Kamran adlı şöbə rəhbəri
Bakupost.az - a açıqlamasında menyuya həmin şəklin səhvən qoyulduğunu bildirdi:
"Mən həmin bəylə dünən özüm danışmışam. Bizdə sistem üzərindən menyu yenilənməsi gedir. Ora səhv şəkil qoyulmuşdu. Mən həmin bəyə yaxınlaşıb dedim ki, ora səhv şəkil qoyulub, İT əməkdaşları ilə danışmışıq, həmin şəkli oradan yığışdırıblar. Bizdə 1 dondurma topunun qiyməti 2 manat 80 qəpikdir. Burada heç bir müştərini aldatmırıq, heç kimin cibinə girmirik. Müştəri ilə üzbəüz danışmışam. Müştəri dedi ki, “Aydındır, başa düşdüm. Tez bir zamanda bu şəkli düzəltsəniz, yaxşı olar". O, deyəndən 1 saat sonra bizim İT mütəxəssislər həmin şəkli ümumiyyətlə, sistemdən yığışdırdılar. Dondurmaların çəkilişi olandan sonra ora 1 top olaraq qoyulacaq."
Lalə Novruz,
BakuPost