Ru
15:25 / 17 Mart 2023

Ramazan ayında necə qidalanmalı? - Məsləhətlər

4330
Ramazan ayının başlaması ilə oruc tutmaq istəyənlər "iftar və sahurda necə qidalanaq?" sualına cavab axtarmağa başlayıblar.


Bakupost.az bildirir ki, qidalanma və pəhriz mütəxəssisi Özge Kayhan ramazanda düzgün qidalanma ilə bağlı məsləhətlərini bölüşüb:


"Ramazan ayının gəlişi ilə oruc tutanların qida rasionu dəyişir. Bu il orta hesabla 14 saat orucluq var. 1 ay ərzində nəzərə alınacaq tövsiyələrlə həm yaxşı əhval-ruhiyyəni, həm də çəkinizi qoruya bilərsiniz. Əvvəla. hamımız uzun müddət susuz qalacağıq, ona görə də iftardan sonra bacardığımız qədər su içməliyik. Bu çox vacibdir. İçməli olduğunuz su miqdarını 24 saat ərzində tamamlamaq da maddələr mübadiləsi sürətinizi artırmağa kömək edir. Bədən istiliyi temperaturun və nəmin artmasına görə yüksəlir və maddələr mübadiləsi bu yeni vəziyyətə uyğunlaşmağa çalışır. Mineral itkisi nəticəsində huşunu itirmə, ürəkbulanma, başgicəllənmə kimi sağlamlıq problemləri yaşana bilər. Gün ərzində tox tutan qidalar yeməli, həddindən artıq yağlı, duzlu və ağır yeməklərdən və xörəklərdən uzaq durulmalıdır”.




Ramazanda oruc tutanda uzun müddət aclıq olduğu üçün adətən hər kəs iftarda tez-tez yemək yeyir. Bununla belə, fast food yemək də bir çox sağlamlıq riski yarada bilər.

Mütəxəssis Kayhan, sürətli yeməklərə qarşı xəbərdarlıq edir.

"Edilən ən böyük səhvlərdən biri tez-tez qədərindən artıq yemək yeməkdir. Çox sürətli yediyiniz zaman bu müddət ərzində çoxlu enerjili qidalar yeyirsiniz və bu, sağlamlıq üçün risk yarada, kökəlməyə zəmin yarada bilər. Önümüzdəki günlərdə süd, qatıq, pendir, yumurta, kəpək çörəyi kimi qidalardan ibarət yüngül səhər yeməyi yeyə bilərsiniz və ya şorba, zeytun yağı ilə hazırlanan, salatdan ibarət yemək seçə bilərsiniz. 15 dəqiqə sonra az yağlı ət yeməyi, tərəvəz yeməyi və ya salat ilə davam edə bilərsiniz. Ağ çörək, düyü kimi enerji verən və qan şəkərini sürətlə artıran qidaların yerinə bulqur plovu, kəpəkli çörək və ya tam buğdalı makaron və s. yeməyə üstünlük verin. İftar və sahurda mümkün qədər badam və qoz yeməyə diqqət edin. Yağlı şirniyyatlar əvəzinə südlü desertlərə (sütlaç, pudinq və s.) və ya meyvəli desertlərə üstünlük verin."





Kayhan bədənin su ehtiyacını ödəmək üçün iftardan sonra iftar və sahur arasında bol su içməyə diqqət etməli olduğumuzu vurğulayıb.


“Təzə sıxılmış meyvə-tərəvəz şirələri, cökə, itburnu kimi bitki çaylarını seçə bilərsiniz. Yeməyin bişirilmə üsulu da önəmlidir.

Qaynatma, buxarda bişirmə kimi sağlam üsullarla hazırlanan yeməklərə üstünlük verin. Pəhriz dəyişikliyinə görə yarana biləcək qəbizliyin qarşısını almaq üçün maye qəbuluna fikir verin. Yüksək lifli qidalara üstünlük verilməlidir”.

Aygün
BakuPost

Şərhlər
Bizi telegram-da izləyin
Bizi facebook-da izləyin
Bizi tiktok-da izləyin
Bizi youtube-da izləyin







Son xəbərlər
Çox oxunanlar
Son xəbərlər