Müasir təhsil sistemi şagirdlərə geniş bilik bazası təqdim etsə də, bu biliklərin düşüncə və yaradıcılıq qabiliyyətinə çevrilməsində ciddi boşluqlar qalır. Şagirdlər çox vaxt məlumatı əzbərləyir, lakin onu analiz etmək, fərqli baxış bucağından dəyərləndirmək və real həyata tətbiq etməkdə çətinlik çəkirlər.
Nəticədə təhsil bilik ötürmə prosesinə çevrilir, düşüncə formalaşdırmaq missiyasını isə ikinci plana keçirir. Sual yaranır: biz savadlı, amma düşünməyən nəsil yetişdiririk? Problemin kökü proqramların məzmunundadır, yoxsa tədris metodlarının köhnəlmiş modelində?
Bu sualları thsil eksperti Rizvan Fikrətoğlu Bakupost TV-də cavablandırıb: